ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Sunday, December 5, 2010

aku melalak lagi....

tadi tetibe jari jemari gatal menaip nama si dia di google...aku jarang melakukan aktiviti xberfaedah ini sebenarnye...tapi oleh kerana aku dlm misi menyiasat identiti dan background sorg mamat pilot aku aku kenali secara xsengaja..aku pun berkata pada diri sendiri...sambil menyelam usya lah kaki awek2....
rupe2nye si A telah membuat satu blog....dan die macam hepi je...xde pule menyebut tentang awek baru or awek lama...kire chick free la...but yg buat aku sendu tahap cipan beranak tu...bile tgk pics2 yg diupload semuanye pics yg aku tangkap dgn kamera aku...cheapskate btol....huwa huwa huwa...aku xtaula die xde kamera canggih or bukan stock camwhore...walaupun dulu encik A suke camwhore dgn aku....but aku ase sgt xadil gile...coz die simpan pics2 die yg aku amek...chisss....ko putuskan hubungan dgn aku selambe cheeseburger...tp pics2 yg aku amik, ko simpan...sob sob sob....hamba rase sungguh hampeh dan bermuram durja kala ini....confirm aku bungkus diri dalam TOTO dan meraung ag.....cheesecake betul la diri aku sendri nih...tu la...gatal tgn lagi...omputih kan dah cakap...ignorant is bliss...yg ko xphm2 bahasa lg tu pehal....padan muke aku...

No comments:

Post a Comment