ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Sunday, March 22, 2009

aku nak belasah die...


Dulu mase aku mula2 belajar...aku ade la sorang kwn lelaki..mase tuh aku dah perasan die bukan stakat kurang rambut dan bulu,mulut die pun kurang ajar..siap talam due muke pulak tu..suke menceritakan keaiban org..klu aku citer ape2 kat die...confirm sampai kat telinge org lain dgn express skali...tapi aku biarkan je sebab member....pastu die nih pernah le nak skandal2 dgn kawan aku...nasib baik xcouple...aku halang same skali la attemp die tuh...coz mamat nih mulut cam cibai...depan kawan aku die cakap punye elok...blakang lak die kutuk berbakul2 member aku tuh...itu aku xnak bg diorg couple....xpayah...aku rase tindakan aku waktu tu memang yg terbaik...walaupun dikatakan busybody...skang nih...kawan aku pon dah bertunang dgn org lain yg tinggi budi pekertinya...ustaz ag....aku ase mamat nih marah gak la kat aku psl hal tu...tp sbb time tu kitorg member...die xla serang aku...pastu nak jadi citer die nih couple dgn awek yg same sengal dgn die...kebetulan sorg kawan aku baru je pas kne dump dgn awek die tuh....siap kne kikis ag..alasan die kne dump senang je "saye xbiasela,bercinta jarak jauh ni"...ape ke sengal punye perempuan....dah dekat berbulan ko couple...dah dekat berabih duit kawan aku abis...ko baru nak cakap macam tuh....xke babi tuh...aku panas la...pastu rakan2 aku lak ske menghasut aku cakap minah ni ske jual citer sedey die, nak mintak perhatian...aku lagi la menyampah...trus la serang die...so member aku nih pon mengamuk la kat aku...sebab serang awek die....die kate "aku xkutuk pon boyfriend ko,asal ko nak kutuk girlfriend aku"...aku tau aku nih emosi time tuh...tapi klu awek die tuh bitch xkan la aku pure2 xnampak...yg member aku  nih nak masukkan isu psl boyfriend aku time tuh pehal....boyfriend aku ade kikis duit org ke? boyfriend aku playboy ke? boyfriend aku bley pass pass mcm awek die ke....die patutnye sedar yg awek die tuh stakat nak gunekan die dgn kereta die je...sebab nak anta pompuan tuh g klass...sambil tlg belikan die baju,beg, perfume...bodo la jantan ini...tapi pasal cinta...persetankan sume itu...janji member aku dpt awek tuh...yela,awek tu lawa,bersopan santuh,berbudi bahasa...jantan selalu bute dgn bende camnih....pas dekat tige taun...aku clash dgn pakwe aku..atas sebab masalh keluarge...kire aku masih stay intact...dlm keadaan xrugi ape2 sebab xde aksi kikis mengikis dalam relationship aku, tapi mamat nih plak kne dump dgn hebatnye...pasal awek die dah jumpe ikan besar...siap bg pompuan tuh kembara lagi...ape kelas wira mamat tuh...time tuh tergolek la mamat tu..die kate manusia bley berubah...hahahaha...berubahnye awek ko...upsss silap...bekas awek ko...tapi xsmpi 6 bulan minah tu plak kne dump...kembara kne bg balik la kat tuan punye...tergagap ko...mule la nk menagih kasih mamat nih balik...sebab xbiase g klass naik public transport...walaupun ramai yg membantah..aku pulak ske klu diorg couple balik...sebab diorg nih same padan...mulut xde insuran, perangai teruk...talam due muka....penti ngkan diri sendiri...sangat2 padan...
mamat tuh aku memang dah benci gile....mule2 tuh pas clash dgn pompuan tuh...die nak berbaik dgn aku balik...jawapan aku "boleh blah"...aku xkan jilat ludah aku macam ko jilat ludah ko....bile die tgk aku xrespond...die start wat ayat kuwang aja kat aku...nak menganjing2 aku...the prob is die bukan ckp main2...die memang cakap kurang ajar...macam nak makan penampar...owh...matang betul jantan ini...aku berjanji sekali lagi die buat kurang ajar kat aku...memang aku tampar die betul2..siap belasah skali...jantan xgune betol...haprak...

No comments:

Post a Comment