ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Saturday, March 21, 2009

I am Sorry, I love You....




Bile aku ingat die...aku sedih...aku tau die xbley idup balik...aku tau aku xbley jumpe die ag...aku xbley tgk die senyum...aku windoo gilerr kat die...sampai skang pun aku aku ase nak mati bile igt die...tp aku xbley gtau sape2 pun...aku sangat sedih sebab xdpt tgk die besar...jadi lelaki yg matang..yang boleh digantungharapkan...tapi skang nih...aku cume dapat pegi kubur die je...pastu nangis,nangis,nangis...n then dgr lagu jiwang...pastu nangis ag....bile tgk citer korea "I'm Sorry, I Love You" aku nangis ag...aku tau camner rase ilang org yg betul2 kite syg...aku kadang2 ase mcm dah tak tau nak mengadu kat sape...ade boyfren pown xlame...lagipun aku asik teringatkan die....sumer bf aku dulu pon bising sebab aku asik compare..aku tau die bukan yg terbaik...tapi aku asik igt die...camner aku nak lupe...sume org pun xkan paham...budak laki asik tinggalkan aku pasal diorg rase aku nih saiko....klu die idup lagi...die pun akan kate aku saiko gak ker...aku windoo giler kat die...klu la aku nih xtakut sakit...dah lame ase nak bunuh diri....I'm just making everyone around me feel tired...i'm so tiresome that people givin up on me...I dun have a reason to live at this moment...but I'm too coward to do anything about that...I'm just a pathetic little creature...

No comments:

Post a Comment