ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Thursday, March 18, 2010

excuse me...do let me bitch about you....

aku memang sakit hati dgn sorang budak ni....dari dulu sampai skang perangai die same je...suke spread n speculate sesedap perencah mi maggi...pastu suka jual name orang...macam hape je perangai.aku dah lame simpan kot...tapi kali nih...klu nak terasa....lu pk la sendri....
mase aku lepak dgn member2 tesl dulu...(geng2 aku la) cite pasal die mesti naik, kire ramai sungguh org xpuas ati dgn die...smpi ade yg kate...kalau manusia lain,mungkin akan berubah...tp dia ni x, dan xkan langsung....
wes, aku nih kawan ko,aku sayang kat ko...tp pk la sikit bile bercakap tuh...pasal claim yg xbetul berape ramai org yg affected...n then yg aku sengal tuh...dah tahu yg die perangai camtu....ade lagi org nak percaye claim dia....enough la wes...yg korang ni pun, klu nak cari resource...bley x cari dari sumber yg sah...jgn percaye je bulat2....bukan aku kate jgn percaye kt die...but this is not d 1st time it happens...aku dah berbulu...dah bosan...
aku rase org lain pun dah boring,bukan aku sorg je...name aku dulu pun banyak kene jual...name org lain dah tentulah ade dlm list...so pade yg dah terkena tu...xphm2 lagi....dun let urself b d victim....n btw....jgn dengki kt org, jgn asik busybody hal org....sekian terima kasih...wassalam...

No comments:

Post a Comment