ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Thursday, March 18, 2010

a piece before membuta.....

ari nih rase sedey....sebab mak sudah balik kl...walaupun aku yg beria2 nak menyewa sorang2...tp bile mak aku xde neh...ase sunyi lak...hehehehe...dah xde org nak gado dgn aku...dulu duk dgn aishah, bley gak la nak menyakat dia...wuuuu...
By the way...aku baru mula nak merase bahagia sebab jadual PnP aku kali ni...cantik bangat.dua kelas English n dua kelas sains...tapi panas tidak ke petang...tetibe 2 chekgu BI sekolah aku amik cuti setahun...sorang kena ketumbuhan otak,sorang lagi jaga anak lukemia...budak tu baru nak masuk darjah 2...sedeh lak aku...kecik2 lagi kena bertarung nyawa...
So nak xnak jadual aku berubah 360 degree...no more science class for me..huwaaa...xdpt buat experiment...aku dh plan nak buat mcm2..nak tanam tauge,nak buat litar elektrik dgn lemon,nak buat eksperiment float n sink...isk isk isk...kejam....aku diberi 2 pilihan...amik darjah 6 kelas 1st atau kelas last...mcm nk pengsan aku dgr...things that i dreaded the most kot...
aku cube negotiate dgn GPK1 aku yg baik hati tu,aku xready ag nak ajar darjah 6,baru 4 bulan mengajar..bagi la aku tukar suke same suka dgn chekgu BI lain,ajar darjah 5 ke, 4 ke.Tapi GPK1 aku kate kt aku,, kalau takut kena beranikan diri...lagipun ape gune aku belajar TESL sampai 6 tahun kalau xbley apply sekarang..hissshhh...masalahnye ini tanggungjawab...klu aku amik kelas 1st..kalau result upsr paper English xdpt A...aku gak yg disalahkan...kalau aku amik darjah 6 kelas last pula...kalau diorg xlulus macammane?? last2 aku kautim dgn sorg chekgu BI yg ajar kelas darjah 6 yg intermediate level supaye bley tuka suke same suke dgn die...die pun seperti memahami kerisauan hati lalu bersetuju...Alhamdulillah...so,officially...aku cume mengajar BI aje tahun nih...argggghhhh....serabut...xde outlet...wuuuu....nak ajar science...ajar english je xbest...ajar kelas pandai pun aku asik rase nak nangis....kelas belakang xyah citer larrr...kang aku nangis terus....at least klu ajar science...aku bley wat mende practical...bley tunjuk kat diorg...pasal absorbtion,pasal solution...isk isk isk
n gilak aku rindu dengan encik nazman....cam hape je ayat aku neh..mesti org sumpah seranah ..wuuuuuuu....gilak gilak gilak.....di manekah dia.....wuuuuuuuuuuu.....terase mahu carik pakwe baru....jahat sungguh aku ini...sewius shit...aku lonely gile skang...padan muke sendri...

No comments:

Post a Comment