ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Saturday, March 20, 2010

virginity....

Tak berapa lama dulu,ade seorg kwn aku..miss A..dlm keadaan agak miserable...story kat aku yg dia kena belasah dgn bf dia...the reason coz bf dia find out dia dh xvirgin ag...aku pun nk pengsan mase dgr...but i keep it cool...benda dh jadi...klu aku marah miss A pun...tak guna dah...dan aku lg rase nak lempang jantan tuh lebih dari nak lempang Miss A sebab jantan tuh pukul pompuan.dasar jantan dayus...
Aku pun malas nak tanye banyak2 how her bf found out psl dia dh x dara...but i do think bf die pun 2x5 kot...xkn dia guna ahli nujum kot find out psl mende tuh....
Bercakap pasal virginity nih bukan boleh main lepas mulut je...coz aku neh pun pompuan...sekarang alhamdulillah aku masih mampu jaga perbuatan aku...but esok lusa...i don't know...mintak tuhan jaga aku dari semua tu...
since aku bukanlah orang yang layak berceramah menggunakan hadis dan firman...so aku akan stick to the logical thinking...yup..rite...chenta itu buta...but akal tu xbuta...at least we as a girl mesti tau ape yg kita nak...not ape yg bf kita nak...life kena ada expectation...coz it's not black n white...ari nih bf ko sayang ko...esok die bley campak ko mcm tuh je...selagi xdak ikatan yg mengesahkan dia memang 100% hak ko...dun take the risk...haloo....laki org pun bley curang kt bini die...apetah lg yg xkawin....the world is their playground and the girls are their bunnies...
bab give up virginity nih...aku ase memang terjadi kat pompuan semua golongan kot...xde label2 dah skang neh...yg pakai tudung pun bersepah2 xde dara...yg pakai tudung labuh pun begitu juga...so xbley cakap budak xpakai tudung or pakai seksi2 neh jahat...coz kita bukan tuhan nk judge org tuh jahat ke baik ke...
bagi aku ada 3 golongan pompuan yg dh xvirgin neh...golongan pertama ialah golongan yang xpernah ada bf...n kurang bergaul dgn budak laki mase pembesaran mereka...spend so much time alone and most of the time only having a real conversation with guys in the chatroom, so bila ada org show affection...diorg sgt naive smpi xbley differentiate passion with lust...especially if the guys spoilt them with love and barang mahal2....terhutang budi then tergadai body...biasenye pemangse mereka adalah lelaki yg dh kerja..normally laki org la...tp ade gak yg bujang...muka dari tahap sederhana ke hodoh...jarang laki ensem buat macam neh..sebab they can get better..xpayah nk beli brg mahal2 or blanje makan in order nak nampak baik n gain the girl's trust...n they dun hv to waste time chatting...they can just go the nearby club,grab mane2 awek hot,singgah convenience shop beli condom,buat projek..tido and esok pagi babai....
ade course mate aku kt U dulu,terjebak dgn mende neh...luckily after all the commotion (xyahla aku nk explain kat sini,tp 4 phase [caressing,copulating,conceiving n aborting] tuh dah abis redah kot) that guy jadikan gak dia 2nd wife...so moral of the story...baik bukak mata luas2...banyakkan pergaulan dgn budak laki so later bley differentiate laki tuh cap ape....xpe klu banyak pakwe pun...asal tau jaga diri...dari ade sorg pakwe...tp terbarai2....lagi jahanam macam tuh...
Golongan kedua pulak,adalah golongan kurang kasih sayang dan perhatian...dalam kes kawan aku yang Miss A ni,dia jatuh dalam kategori kedua. she lost both of her parents,xde tempat nk mengadu,xde org nak tegur n bimbing dia...or marah dia kalau buat silap...though she has many friends..it doesn't help...dh mmg nature kot kawan xmembantu dalam menguatkan prinsip dan keyakinan diri...friends can never replace parents...so be grateful ok...betape annoying pun parents korg membebel...you still have them...mane ko pegi...ade yg kt rumah tu yang risaukan kau....some of us are not dat lucky...due to that she try to find love, to reach out to someone to dote to....due to lack of self esteem...dia jadi seorang yang menurut..xde prinsip diri n diperkotak katikkan oleh lelaki....n being at the wrong place at the wrong time...whut more can u expect....after kena belasah...she still stay...sebab sayang...dem...when u hv no money,no parents,no job,no life,no prospect...nothing to look forward to...you akan jd bodo juga..coz at the moment u xbley buat ape2 pun...n hv to rely on other person even though he's a real jerk..with hope dat by giving up her virginity for him...by doing all the unreasonable stuff he told her can make him love her more....i really feel her for that...luckily sekarang dia dah move on n bangun balik and sudah ditch dat bastard....good for her...hope she will find a good man out there...
golongan yang ketiga neh...memang bohsia dah..jenis yg dah xkesah langsung dah pasal virginity2 neh...dh xbley cakap ape dah...bohsia xsemestinya bengap n xsekolah...yg sekolah tinggi pun bohsia juga...cuma cara lain2...yg bohsia low class neh...biasenye yg sudah sangap...xpandang rupa.xpandang harta..sape2 pun boleh...asal dapat...yg high class lak..normally klu dia mmg anak org kaya or elitis...diorg xkisah pasal harta...janji jantan tuh HOT....tp mana yg xkaya but still nak ber soSIAL tuh...kena la tgk yg poket tebal...muka xbley pandang dah..janji duit masyuk....
bagi aku..xsemua perempuan yg dah hilang virginity tuh jahat..or jalang....xdinafikan pompuan2 yg terlanjur tuh asalnya memang baik..but somewhere along the line...kena goda terus cair...tp ade gak yang memang carik pasal sendri...depends la...sebab klu lelaki xgatal...benda tuh xkan jadi...unfair la klu kita panggil perempuan yg xde dara tuh slut...sebab laki yg buat dia hilang dara tuh lagi teruk kot....sangat2 dayus..dah buat salah xnak tanggungjawab...sewius aku pandang hina laki mcm tuh...n then lagi nak buat aku tembak diorg dengan pistol...mase kawin,pandai pulak cari yg elok...nak yg anak dara...bertudung litup bagai...tolongla cermin muka sikit...nak zuriat elok konon..klu benih dia dh tak elok...spray la kt container kelas A pun....tetap xelok....hidup la ko dgn menghancurkan hidup org lain...jawabla dgn tuhan nanti...
Memang betul,cinta akan menjadikan kita kurang bijak....baru kenal sehari dah macam kenal setahun...aku pun kadang2 bila dgn bf...tipula xrase ape...aku bukan lesbian kot...tp alhamdulillah...buat mase nih...bf aku agak rasional lagi...coz dia pk..klu ape2 jd...klu terlajak...dia nak bagi aku mkn ape nnt....hm...aku xtau la tip nih berguna ke x kan...tp cubela praktikkan kalau boleh....lelaki dgn nafsu seks memang xboleh dipisahkan...but korang bley tahu laki tuh...betul2 sayang kt korang ke x dari cara diorg bagi explanation kt korang bile diorg nak buat projek...klu lelaki tuh dgn confident cakap yg dia akan kawin dgn ko,akan jaga ko elok2...n cakap kat ko jgn risau...yg dia akan bertanggungjawab....u better be alert ok....coz he's fake...aku sure punye...time die kate mende2 nih...die tengah sebok meraba dan meramas mana2 bahagian dgn tangan dia..or tgh imagine scene yg bukan2..ewwwww....the real man xkan cakap camtuh ok....lelaki yang baik xkan buat promise dlm keadaan horny....dun trust men when they are horny....never ever....lelaki yg sayang kat ko...dia akan doubt his own action..even die tengah horny time tu..dia biasenye akan stop n they wake up n feel nervous....coz die tau klu dia blew up...responsibility tuh sgt besar.....if the man loves you...ko seduce die bagai nak rak pun....walaupun die mmg mahu sgt2...dia xsanggup nk buat....so klu dpt bf mcm neh...pls stick to him ok...coz he's a gem...dun giv bullshit excuses yang that type of man dun exist...they exist..u just hv to open ur eyes n search 4 them...trial n error babe...i'm lucky coz that man is my bf...hopefully tuhan takdirkan jodoh aku dgn dia...n kekal sampai mati....
As a girl, jgn sesekali kita takut kita tak laku or xde sape nk kat kita....virginity neh satu2 harta yg perempuan xkira miskin or kaya ada.Virginity itu adalah pendinding kita.and macam mana aku jaga kehormatan aku.macam tu juga aku expect significant other aku tuh jage kehormatan dia...coz relationship is sacred...trust itu important element...so sebelum ko decide nk going further with someone...biase2kan diri tanya soalan maut..seperti...awak teruna lagi ke? awak gay ke x? kenapa awak nak kawan dgn saya...setakat nak berkenalan or nak buat bini?..lantakla ape pandangan laki tuh kat ko pas ko tanye soalan2 cam2....klu die nak benci ko ape ke? coz klu dia rase piss off...he doesn't deserve u....org yg ikhlas dan tidak ada apa2 yg hendak disembunyikan akan jawab dgn tenang dan rileks...die xkan menggelupur cepat....or terdiam tibe2....make sure ko tanye soalan tuh secara tiba2...so die xde masa nak mengarang jawapan kat ko...
Most of the girls yg aku kenal yg suda xvirgin...cabaran utama mereka adalah menahan diri daripada melakukan perbuatan terkutuk tuh...coz it's commonly known dat sex is the most pleasurable thing on earth....so klu nk refrain dari buat benda tuh sangat2 susah....coz ko dah pernah rasa...that's why ada girl yg dah xkisah pun dgn sape die buat asalkan dia dapat lepaskan .that's why for girls yg masih virgin n peringatan kat aku juga...keep ur virginity intact..so at least ko bley jaga diri ko dari jatuh ke tangan jantan2 yang macam haram....selagi ko virgin...klu ko horny pun ko masih bley jaga diri and berfikir dgn rasional....least chances ko nk terjebak dlm benda2 tak elok...so the rule is don't start....and do it with someone who truly loves you....not with just anybody...u are expensive unless u make urself cheap.....

2 comments:

  1. erghh.. tatau nak kate.. nak kate "respect!" but something's just not right dengan isi2 nye.. but still, "respect" could be the only word for this article..

    Respect!

    nak share lah..

    ReplyDelete
  2. uiks...ade org kumen rupenye...sorry...xperasan....coz biasenye wat post syok sendri...

    ReplyDelete