ME, MYSELF n I

Malaysia
petite size but fierce attitude...sharp tongue but compassionate heart....manga freak...food addict...and suffered from severe inferiority complex....I think I'm ugly....

Thursday, March 18, 2010

hmm...aku mahu sesuatu yg normal....

aku tau aku kurang kenormalan tapi aku juga berhak mendapat sesuatu yang normal dan sihat....lately dgn latihan2 cukup yang telah diberikan...aku rasa aku boleh menjadi perfect candidate utk jawatan mistress....dating yg secare sorok2,gayut tepun secara sorok2 sampai kene kuar rumah or menyorok bawah bantal....jumpa sebulan sekali,or dua bulan sekali...dah jd rutin....sedangkan significant other aku (n xbf2 aku yg dulu) masih bujang trang tang tang dan bukan laki2 orang...dulu dan kini....situasi masih xberubah....aku jd pening...biar org silih berganti...masalah tetap sama...kadang2 aku yg dok sorok...kadang2 mereka....aku sudah malas nak menyorok2...aku dah tua...aku dah letih...same letih bile kuar dating pastu tgk wyg,makan,tgk wayang,makan,tengok wyg,makan,karaoke,main bowling.....di tempat yg orang xkenal aku....wuuu....aku suda xmau main sorok2...tp aku juga xboleh buat apa2....tgn terikat....sedey...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....bila la akan dpt timing yg betul nih.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment